Vilken helg!



Skattjakterna avlöste varandra under långfredagen



Nikki ville också följa med de "stora" tjejerna så mamman fick bära



Påskägg e spännande tycker även de minsta sötisarna



Filippas påskägg innehöll mest pengar och smink



Sol sol sol hela helgen



Mat och godsaker i stora lass:)


Nu har vi "landat" hemma i lägenheten igen efter en fantastisk påskhelg! Herregud vilket väder, bättre än så blir det knappast....

Långfredagen ägnades åt skattjakter för barnen. Kartor, gåtor och gömda skatter på sjöbotten bla. Spännande såklart och helst då för de barn som är runt 4-5 år.
Filippa som är äldst fick vara lite mer ledare och hjälpa till. Något som hon inte har något emot!
Fisketävling var också på programmet men jag vågade mig inte ut på någon is för den var allt annat än tjock ... Till och med två som "plurrade"!!

Påskaftonen gick helt och hållet åt till att vända ansiktet uppåt och lapa så mycket strålar som möjligt ! Detta i kombination med ett jämnt intag av mat och dryck:) Nu gäller det att försöka återvända till sina vardagliga mat och träningsrutiner!

Jag tog i alla fall några sköna morgonprommenader när luften fortfarande var lite kall efter natten men solens strålar värmde skönt mot kinderna. Fantastiskt att bara lyssna till fåglarnas kvitter och ingen trafik som över huvud taget hörs:)

Nu är det packa upp och tvätta som gäller

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se