10 - 1



Nikki tycker de är spännande med fotboll och klappar händerna så fort nån annan också gör det... ;)



Fillan redo att "bytas in"



YES där satt den!!

Ny vecka och det känns att hösten är här nu. Har varit på en kort morgonprommis med vagnen och luften är så där fräsch och höstig.

Matchen igår blev en riktig fullträff då tjejerna vann med hela 10-1 till slut:)
Det var vamt och skönt men precis till paus kom en kortare regnskur men då kunde vi stå under tak och mumsa kaffe och bulle. Lagom till andra halvlek sprack det upp igen:)

Kvällens möte tog 3 hela timmar och som vanligt blir det alltid en massa kringsurr som man hade kunnat hoppa och komprimerat mötet till halva tiden.... Men men det är väl så det är...

Idag ska jag ta mig till jobbet för att planera lite schema. Har tänkt att jobba 80 % så det blir lite mer ledigt i höst ändå. Bra om Nikki slipper vara så länge på dagis om dagarna!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se