Bonusdag!



Sopplunch a´la lyxigare variant!

Surprise, vilken fantastisk dag denna lördag utvecklade sig till framåt lunchtid. Värmen kom i repris och gjorde sällskap med solen:)
Hemma hos mina föräldrar bjöds det på en superb fisksoppa med vitt vin till, mumsigt!

Mina föräldrar, kusiner, fabror med fru och sommargästerna har nu ikväll den årliga "ö-festen" ute på vår fina Solö. Men jag och Nikki valde att stanna hemma. Nåt som jag inte ångrar just nu....
Vid sextiden svepte åskan och blixten in och tog med sig ett rejält regnväder. Antar att dom ändå har mysigt därute fast jag har det så gött här hemma:)



Tömde kylskåpet på de smaskigaste sakerna och fick ihop både parmaskinka, rökt lax, fetaoströra, melon och avocado.
Som ni ser så finns det fortfarande kvar av vinet jag korkade upp redan i torsdags, men ikväll tar det slut!!
Godaste är ju ändå vattenmelonen tillsammans med fetaost, mmmmmm!!

//PIllan


Sv: Vad glad jag blir, tack! Du är varmt välkommen åter ;-)

Du hade en riktigt fin blogg du med, kommer tillbaka jag med!



Hoppas du har haft en fin lördagskväll!? Kram

Sv: Tack säger Liv! :-)



Förresten - blev väldigt nyfiken på din fetaoströra... hur gör du den?



Ha en fin dag! Kram

mums vad gott! här sitter jag och är hungrig...hoppas dagen blir fin! kramar till dig

Gudars vad gott det ser ut!! :-)



Kram!

Men å.. va mums det där såg ut! Och jag undrar oxå, hur gör du fetaoströran din?

/ Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se