Det blev ett "klick"



Jodå mitt gamla klickfinger lyckades igårkväll....
Skor kan man väl inte ha för många av!? Dessa "kopior" fyndades hos Ellos som dessutom hade fin-fin kampanj i helgen så dom blev nästan gratis:)

//PIllan


Vilka snyggingar du haffat! Har inte börjat tänka på höstskor än men om det här trista vädret ska hålla i sig så lär det inte dröja...



Kraam kraam

Snygga, härligt när man kan fynda! Idag är det ju riktigt höstväder här i Stockholm så man kanske borde kika runt lite efter höstinspiration på nätet ikväll ;-)



Hoppas att du får en fortsatt mysig söndag, kramar!!!

Hi hi hi, jag har också precis utnyttjat det erbjudandet fast på ett par stövlar!



Tack för fin komplimang om klänningen förresten!



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se