En italienare







Vilken härlig sensommardag denna lördag visade sig att vara!
Jag och A har varvat med att mysa hemma med Nikki och vara i huset och fixat. Som varje dag tycks se ut för oss dessa dagar...
Nu har vi precis avslutat en riktig "Svensson"-middag i form av fläskfilé, klyftpotatis och beasås:) Till det en trevlig italienare, MASI!

Fillan och jag ska nu ta en prommenad för att hyra en film att fortsätta lördagsmyset med. Annars är det rock n´roll för hela slanten i vårt lilla samhälle denna afton.
Takida kör en efterlängtat konsert på "hemmaplan" tillsammans med en drös med andra band men vi är tyvärr för flyttrötta och hoppas på en repris nästa sommar!!

Ha det fint//PIllan


Åh MASI, det är riktigt gott det. Kram Kikan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se