Flyttpacka och feber



Måndag morgon och dagen stavas städa och flyttpacka!
Igår körde jag och pappa upp ett vitrinskåp och en massa glas så detta ska packas upp och nya kartonger fyllas på.
Jag ska dessutom börja städa i huset, ska bli skönt att få se det utan massa papp på golven....
Sedan är det ju x antal fönster som ska putsas också! Kanske inte idag för här regnar det för fullt.

Nikki ska få vara med mormor idag. Tråkigt nog har den lilla älsklingen feber och har så haft sedan lördags-kväll. Vet inte om det kan vara fler tänder på G eller nån av alla influensor som alla barn ska gå igenom... :/
Snorig som sjutton är hon iaf!
Men hon njöt extra mycket av tandborstningen så ja, maybe tänder ändå...



Sova är det hon helst vill ägna sig åt och mat ratar hon.
Nikki är i vanliga fall en riktig nam nam när det gäller mat, gillar det mesta!
Välling får jag i henne nu och hon dricker bra så jag är ändå inte orolig.

Nu till dagens missions//PIllan



Stackars lilla tjejen hoppas hon mår bättre snart! Vet precis hur ni har det... Nu är vi helt färdigstädade med gamla boendet men har en del sortering och uppackning här... Ska passa på nu när vår lille sover ;)

Kram E

Typiskt att lillan är sjuk nu då.

Men tur att mormor kan passa :).



Log när jag läste din kommentar om hur det är i bloggvärlden. Att man liksom går och tänker på människor man aldrig träffat. Att man vet vad de gjort och vad de ska göra :).

Vädret var toppen under hela bröllopsdagen. Kommer visa bilder och berätta sen när Sofie själv OK:at.



Lycka till med pack, flytt och städ nu!



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se