Morgon i huset



Flyttsliten men glad Pillan!

God morgon bloggis, nu håller jag tummarna att nätet håller så jag kan publicera ett inlägg;)
A har åkt på jobbet och Filippa är hos sin pappa så det är bara jag och Nikki som är hemma och fixar idag.
 
Lilla bus protesterar just nu ifrån sin säng .... vill tydligen ha mammasällskap när hon ska ta en nap!
Idag blir det i alla fall besök av mammor och barn som dessutom lovade ta med lunch, Jippi!



Vid det här bordet intar jag numer frukost med utsikt över vattnet (som är i ryggen på mig när jag knäpper kortet) köket skymtar ni genom öppningen med köksön och fläkten ovanför.



Klockan är inte redan tolv, har bara inte hunnit fixa batteri... Lampan hänger ovanför matbordet och ni ser lite av en gammal kökssoffa som man kan "göra en Kronblom" på efter maten;)

Nu ska jag springa in och se om Nikki inte vill sova eller vad hon protesterar emot...

//PIllan


Det blev hur fint som hellst i huset!!! Du har en bra smak! eller har A fått lagt sig i något ;-) ? Ser fram emot en fika inom kort!

Åh, vad fint det ser ut! Tapeterna är superfina & jag gillar svart/vitt.

Kram H

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Måste kännas fantastiskt att ni bor i huset nu.

Ska bli så kul att få se mer bilder inifrån (om vi får det :)).



Ha en toppendag fru Husägare!



Kram

Så underbart ni verkar ha det! Skönt att ni äntligen är på plats nu! :-) Grattis får jag säga!



Ha det gott så länge! Kram

underbart! SKa bli så skoj att se mer av huset! SV; jeans kan man inte få för mycket av :) kram

Hej! Undrar vart den svarta lampan är köpt? Mvh Jenny

Svar: Den lampan är från IKEA!Ha d, PIllan
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se