Morgon & Kväll



En helt underbar vy att vakna upp till! Riktigt "höstiga" mornar när dimman ligger över vattnet för att sedan lätta och ge vika för den härligt höga friska luften med solen på himmlen:)

God morgon bloggis

Tittade precis ut genom fönstret för att se så Filippa kom med bussen (och det gjorde hon...) Det är väl lite spännande denna nymodighet med bussåkande så här i början misstänker jag;)

Vi trivs jättebra i huset även om det är mycket fix fortfarande att göra. Tavlor och liknande får komma allt eftersom vi känner oss för!
På toaletten saknas fortfarande en duschvägg och tvättmaskinen är ännu inte på plats. Därför ska jag packa en tvättpåse och åka till mamma för lite maskinkörning idag. Samtidigt ska vi passa på att göra ett besök på BVC för invägning, Nikki har ju i helgen hunnit bli 13 månader:)




Kvällarna ar också mysiga med tända ljus och mörkret som sakta börjar infinna sig... Längtar inte direkt efter vintern men att elda i våra fina kakelugnar och järnspis ser jag fram emot!

Nu ska jag och lilla bus göra oss redo för denna onsdag.

//PIllan



brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se