Roar oss med det lilla



Lördag morgon startade redan vid sex-snåret för mig och Nikki.
Första frukosten är avklarad, vi brukar nämligen ta lite macka, lite ostbitar och kanske nåt kex direkt vid uppstigning. Jag får en kopp kaffe:)
Sedan leker vi en stund innan det är dags för gröt!

Så nu leker vi och roar oss med en keps efter Filippa. Nikki speglar sig och ser ut att beundra det hon ser:)

Usch här verar gråvädret fortsätta så jag undrar om jag inte ska surfa ut i cyber på jakt efter lite höstnytt...?!



Ha en fin lördag//PIllan


Cool i keps !





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se