Värmerepris






Morning bloggis

Idag ska vi verkligen försöka ta vara på dagen och värmen som gjort en storslagen comeback!

Nikki tyckte det var morgon redan vid femtiden .... Som tur var körde friidrotts VM tydligen igång inatt så jag har legat och halvtittat på detta en stund!

Fotbollsmatch väntar för Filippa i dagarna två så jag ska väl agera chaufför då;)
Men ikväll kommer några vinsugna tjejjer över så vi ska ha en riktig mysafton!!

//PIllan


Jag var med uppe en sväng då men fick somna om en stund innan Viggo började dagen. Hoppas ni får en fin dag och att solen skiner på er! kram

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se