1 vecka före JUL



Oj hjälp vad dom kan trassla till sig ...



Nikki sprang runt och smaskade på lite chips under tiden vi andra pyntade;)



Det blev silver och vitt i granen ändå i år... Fast jag sa att det skulle bli 2012 års modell! Hittade massor med silverkulor som jag helt glämt bort att jag köpt:)



Glöggen är varm och jullåtarna snurrar i cd-spelaren, mmmm härligt



Japp klar för i år!


Detta har la familia sysslat med senaste timmen.
sNu har Nikki lagt sig för kvällen efter att alla tillsamman tittat på "bom bom" (Bolibompa) en stund!

Filippa hade den eminenta uppgiften att laga kvällens middag, på eget initiativ bör tilläggas! Det bjöds på sallad med grillad halloumi, halstrade kräftor med en egen passions-fruktvinegrette, yummie.
Jag fick äran att plocka disken... Men det var det helt klart värt!

Nu tar vi en soft lördagskväll hörrni //PIllan



Men Fillan, vilken tjej! Gomidddag med andra ord! Kram på er

Vad mysigt, vi klädde också granen i går. Lo tuggadepå skumtomte när vi klädde granen -)

Så härligt och fina ni är! Vad hittar ni på idag? Vi ska snart iväg och fixa med grejer. kramar

Mysigt att klä granen! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se