13 December



I frökens trygga famn var det säkrast att sitta när blixtarna smattrade som på röda mattan!



Lite dans och spex... Men efter en liten stund fick Nikki syn på mej så då blev det mammas knä;)



Nikki var inte riktigt med i svängarna och plötsligt hade alla barnen i lucia-tåget gått ut och alla började applådera. Kvar stod Nikki och mottog folkets jubel!!

Vi är precis hemkomna från det sötaste lilla lussetåget! Lika mysigt varje gång....
Sedan blev det fika med pepparkakor och lussebullar.

Nu ska jag strax krypa ned i sängen för jobbet kallar på mig innan tuppens ens har klivit upp!

//PIllan


En sådan söt liten tärna, finns nog inte mycket gosigare än ett luciatåg med småttingar :-)



Oj, skall du upp i ottan? Eller jobbar du i sängen ikväll? Hoppas att du får en skön onsdag hur som helst!



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se