Året som gick, del 1



Januari var kall, kall kall...
Huset fick nya fönster och påbörjades innuti men det var svårt att föreställa sig att vi någonsin skulle kunna bo där;)

Tävlingssäsongen för Filippa drog igång och hon fyllde dessutom 12 år!

Pillan skaffade en ny hårfärg....
Annars var det bara en sån där halvtrög månad som jag alltid tycker att januari är



Februari tillbringade vi på fler tävlingar och överhuvudtaget mycket i fjällvärlden! Härliga dagar i ett gnistrande snölandskap.

Nikki fick sin första lilla sylvassa bissing i underkäken och så fick vi beök av mina kära vän Anna och nytillskottet Minna

På husfronten hade jag stora funderingar angående badrummets inredning, kakel eller inte det var frågan...

Fortsättning följer

//PIllan



Sv: Det kan jag tänka mig! :-)



Kul att du också gör en tillbakablick! :-) Må gott!! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se