Dan före dan....







De här bilderna får beskriva väderläget så här dan före dan, vitt, frostigt och kallt!


Hej bloggisar

Hur har ni det så här strax innan dopparedagen? Jag väntar på att köttbulls-smeten ska svälla sedan är det bara att rulla....

Imorse vaknade vi till en riktigt kall morgon, minus 17 grader.....Brrr det är man inte riktigt van nu!
Men som jag förstod det så var det bara tillfälligt, hoppas;)

På jobbet var det riktigt stressigt idag och sedan har det bara liksom rullat på med städning, mera handling och nu snart alltså matlagning.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan julledigheten, så skönt det ska bli!

Ha det bra//PIllan


Oj, 17 minus?! Här har vi haft plusgrader hela dagen, så snart är snön ett minne blott...



Ha en fortsatt fin kväll, och hoppas att köttbullarna blev smarriga :-)



Kram Nina

Jag skriver som Nina - oj, 17 minus!!

Här regnar det och är +2 grader. Inte så mycket julstämning vädermässigt alltså :).



Ha en fin dag!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se