Del 3




Maj månad var tydligen en riktig "sjuk-månad" för vår familj. När jag läser bakåt i tiden så var både, Filippa, jag och Nikki en hel del sjuk med feber och förkylningar...

Början av månaden var tydligen heller ingen hit när det gäller vädret men det tog sig mot slutet då benen fick sina efterlängtade strålar!

Balkongen städades och började smyckas med blommor och mycket av vår tid spenderades här ute.

I huset lyste målarna med sin frånvaro....men alla foder invändigt kom på plats!

Sista helgen i maj var det dags för mej att vinka hej då till familjen för en hel helg av träning i Åre.
Så underbart det var med klasser från tidiga morgonen till sena eftermiddagen varvat med god mat.
Lite bad hann vi också med och bara skön återhämtning:)





Juni den första sommarmånaden drog igång och värmen kom precis lagom!
A gick på sin två månader långa ledighet.

Jag firade min födelsedag samma dag som skolavslutningen.
Hettan var enorm just den här dagen. Vi for runt som skollade troll mellan Fillans avslutning sedan blev det studentfirande och på kvällningen kom mina gratulanter!

Dagen efter fick jag tillbringa på travbanan.
Vi hade bokat bord och jag och Carola såg till att klämma in på dagens dubbel och 6 rätt på V75! Nybörjartur....

Filippa ocj jag tog några dagar på tu man hand i Stockholm. Det blev många timmar på Gröna Lund oj oj vad vi åkte karuseller...
En hel del shopping hann vi såklart också med;)

Midsommar tillbringade vi hos min mormor i fjällvärlden och hutter hutter det var iskallt....

I huset växte ett kök så smått fram, fönsterfodren på utsidan kom upp och målarna började äntligen använda sina penslar!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se