Fjärde advent



Dagens bästa, kaffe och en bit Rocky Road! Tomten han har fullt upp med att bocka av önskelistan:)


Här snöar det stora fina vita flingor just nu. Jag ska packa ihop lite träningskläder och strax bege mig mot det lilla gymmet vi har på jobbet. Slita lite där en stund och sedan blir det upp en våning för "riktiga" jobbet!

Ha en fin fjärde advent//PIllan


Härligt att ni har lite snö för här spöregnar det!



Rocky road är ju för satans gott! Kom på nu att jag måste ju göra det innan jul.



Kram på dig!

Gött :-) Låter som en bra 4:e advent!



Kramar N

Tack för välkomnandet hem igen!

Vi har haft det jätteskönt i värmen. Och inte kände jag för att fara hem igen inte. Har lätt kunnat stanna ett tag till.

Värmen, havet och maten.. härligt de!



Men nu njuter jag av att det är snö iaf!

God morgon!

:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se