I stormens öga




Holy macarony vad det stormade här inatt....Trodde taket skulle lyfta!!
Så i morse när vi steg upp fanns ingen ström heller. Då kändes det helt OK att ha två kakelugnar och en gjutjärnspis;)

Vi har varit en sväng till fjällstugan för att träffa Nikkis farmor och farfar.
A och Nikki stannade kvar men jag är tillbaka på hemmaplan igen. Överallt längst vägen låg omkullvältna träd, busskurer upp och ned plus massor med brevlådor och soptunnor huller om buller!






Mina vänninor har småtjatat att jag ska hänga med ut på baluns ikväll men nej jag ägnar mig mycket hellre åt soffmys och gör slut på godisskålarna... !
Vilken tråkmåns jag blitt;)

Kram PIllan




Ja, jösses vad det stormade i natt! Men det var nog värre för er uppåt landet den här gången.



Kram!



Ps: Det där godisfatet ser riktigt gott ut :-)

Jag föredrar också hemmakvällar framför party party oftast. Gammal eller bara en bekväm soffis :).





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se