Koncentration...



Rynkan mellan ögonen blir allt djupare... ;)

Halloj

Vad hittar ni på denna tisdag?
Jag fick hem en krasslig Fillan från skolan så hon ligger under täcket och fryser.
Huset är (äntligen) invarderat av rörmockarna! så nu får vi fart på duschen på nedervåningen också. Kan behövas vissa mornar när det är ockuperat i badrummet uppe...
Annars har vi mest tänkt använda duscher nere som en reserv kanske på sommaren när barnen har kompisar och det blir spring ut och in efter bad och liknade!



Det här är anledningen till dagens koncenration... Julkappsinslagning!
Älskar nätshopping gud så snabbt dom levererar!!

Idag kommer A hem från sin lilla trip också. Har tänkt att laga nåt som jag nästan aldrig gör (en riktig nostalgi-rätt) Lövbiff med pommes och bea-sås:)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se