Missa inte ikväll... ;)




Tänkte bara påminna om Tinas Julkök som kör igång ikväll kl 21.00 på 4:an! Kanske kanske jag och Nikki skymtar förbi där i vimlet... Håll ögonen öppna:)


Igår när vi hade hämtat den där Vita stora saken (yes det är en ny bil, bildbevis kommer) så sprang jag runt och kollade efter lite klappar men icke, inget fann jag....
Nej jag ska göra mig en "ensam-tripp" då jag ska ordna med detta för jag blir halvt stressad av att ha Nikki med. Hon är ju väldigt lugn men ändå jag kan liksom inte hitta shopping-flytet;)

Vad hittar ni på så här den 1 december?? Alla klappar fixade och inslagna...? eller är det last call typ den 23 december som gäller;)

//PIllan


Spännande! Jag ska hålla utkik efter er i kväll från sjukhussängen!



Jovisst, vi har faktiskt börjat handla ett gäng klappar! Sååå skönt!



Kram!

Det blir filmkväll här hemma, kramar och tack för fina kommentaren :)

Jag sitter klistrad framför TVn :).

Iiiihhhh, jag såg dig och Fillan!!!

Tv-stjärnor!

Såg väl två figurer skymta förbi.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se