Mys a la´ Pillan & Nikki



En liten mini-ostkrokspåse fick fälja med hem från affären..



..till Nikkis stora lyckan:) Kolla in fejset, alldeles gul runt munnen!

Har ni det mysigt så här en bit inpå fredagskvällen?
Jag har precis nattat liten så nu ska jag slänga mig in i en varm dusch och sedan blir det soffläge framför Idol-finalen!
Spelar ingen roll för min del vem av dom som vinner...
Har hela tiden haft Amanda som favorit men jag tycker nog ändå att Robin är mer en "Idol-vinnare" !
Så same same för mej alltså!



Detta är mitt mys, står och luftar sig och väntar på mej;)

Ha nu en riktigt trevlig kväll//PIllan




Underbart mys skulle gärna komma över :) här har vi regnblask inte så skoj väder hade hellre velat ha snö. kramar

Låter som en mysig kväll och bilderna på Nikki är ju bara så härliga, vilken lycka en egen ostkrokspåse ;-)



Hoppas du njuter av vinet, slötittar även jag på Idol, hejar nog lite extra på Amanda, men i ärlighetens namns så bryr jag mig inte om vem som vinner.. Jag har blivit gammal7vuxen tror jag ;-)



Kram

Hihi, vilken härlig bild!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se