Ny vecka



Det var så juligt och mysigt i riktigt traditionell pyntning igår hemma hos U, tack för en härlig kväll tjejer!



Några av alla klappar som vi spelade hazard om;)

Ja då var snart denna måndag till ända.... Jag och Filippa har precis kört ett träningspass så nu är det bara lite kvällsfika som väntar innan natti natti!

I går söndag blev en innehållsrik dag.
Först var jag och Nikki kyrkliga (för ovanlighetens skull) för vi medverkade i en levande julkrubba! Stor och liten som vi brukar besöka är ju i kyrkans regi och då blev vi tillfrågade om vi inte kunde vara med. Så Nikki var får;) och jag en av herdarna. Vi hade dessutom levande får och en levande åsna!!
Spelet höll vi till med utomhus efter gudstjänsten. Tyvärr hade jag inte kameran med... Men ni kanske kan skapa en egen bild på närhinnan;)

Kvällen fortsatte sedan med vinklubbens årliga julklappshazard. Först åt vi julbord och sedan spelade vi tärning om klapparna! Det är riktigt roligt och det blir ofta krig om nån speciell sak!

Ha det gott//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se