Redan mörkt



Tillbaka efter några välbehövliga timmar hos frissan! Kom dit med huvudvärk och hjärtklappning... :/
Men nu känner jag mig fin i håret och återhämtad!

Har skickat A till mataffären för jag är så less på att handla varje dag så jag dööör snart...
Här blir det hemma-pizza idag.

Hjälp vad fort det blir mörkt, tur att det i morgon är den mörkaste dagen och sedan vänder det igen, jippi!!

Kram PIllan


Skönt med tid hos frissan! Där kan man mer eller mindre bara vara. Hoppasdu har sluppit huvudvärk och hjärtklappning efter det!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se