Del 2





Mars månad bjöd på Melodifestival i form av Andra chansen för mig och Filippa.
Mina favoriter Love Generation gick inte till final och ja ni minns väl att Saade vann och resten är historia nu... ;)

Nikki tränade på med krypningen men det var svårt att kordinera ihop alla rörelser!


Huset började faktiskt likna ett hus även invändigt, väggar, tak och el kom på plats och vi bestämde oss för alla tapeter under denna månad. Men hur gick det med målarna egentligen.....


Sportlovet tillbringade vi såklart i fjället.
Filippa hade med sig en kompis och det var slalombackarna som gällde hela dagarna.
Jag, A och Nikki softade i solen och tog sköna prommenader istället.

Som vanligt i slutet av mars så firar vi alltid min Mami som fyller år!






April var månaden då våren kom på riktigt.
Solglasögonen lämnade knappt nästippen under dagtid och äntligen fick man lufta de älskade Conversen igen!

Vi hade en efterlängtad vinklubbs-träff i början av april då vi såklart åt och drack gott, njöt av varandras sällskap och den här kvällen även tog ett sent bad under stjärnorna:)

Filippa fortsatte sitt tävlande runt om i landet.
Här på bilden hade vi en underbar dag i hemmabacken. Det var 2011 års paralellslalomtävling i klubben och första plats knep Fillan;)


Påsken var ju otroligt sen men vad gjorde det när solen aldrig ville sluta stråla och termometern visade 20 plusgrader tom långt upp i fjällvärlden där vi befann oss!
Hela min släkt på mammas sida umgås under denna helg och det blir allt från, skattjakter, isfiske, skoteråkning, längdskidor (även om dessa blev lite svårutövade denna påsk) till äta, äta och äta lite till:)

På min träningsfront gjorde jag nåt oväntat (för att vara jag) jag började nämligen jogga.... And I like´d it!

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se