Vi packar



Hej bloggis!

Här hemma pågår packning inför en nyårsresa till min mormor.
Hon bor i fjällvärlden såvarma kläder fyller vi väskorna med. Många minusgrader utlovas i helgen även om det är svårt att tro när man tittar ut nu....

Usch vilket blaskigt trist väder!




Har ni sett en så söt liten väska jag fick i julklapp, älskar färgen och den stora blomapplikationen som "gör" hela väskan;)
Men den här får stanna hemma och vänta på ett bättre tillfälle.....
Nu krävs de stora väskorna!

Ha en härlig nyårshelg//PIllan


Vilken söt väska! Lycka till med packningen - låter mysigt med riktigt vinterväder. Vi har också bara trist väder - regn och flera plusgrader...



Kramar!

Sv: Tack! Förstår vad du menar, det tar alldeles för lång tid mellan gångerna då jag beställer bilder... blir annat med digitala bilder.



FIIIIN väska!! Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se