Fullspäckad onsdag





Jättegrattis till bästa C idag!

De flesta av mina dagar lunkar på med de vanliga måstena och dagliga prommenader. Inget speciellt händer...
Men så ibland dyker allt upp på samma gång!
Idag är en sådan dag.

Tidiga förmiddagen plingar mobilen och vännen Sandra är sugen på en kopp kaffe. Självklart åker pannan på och vi surrar bort en timma.
Direkt efter det har jag och Nikki bokat dejt med Katarina och lilla Ellie så på med kläderna och ut för en gemensam prommenad.
A får sticka och köpa hem en varsin sallad till oss som vi mumsar i oss till lunch.

Katarina hinner inte ens få på sig sina ytterkläder och bege sig hemmåt förrän jag är på språng igen!
Jag hämtar upp Linda för att bege oss till vår vän och vinklubbs-medlem Carina som fyller år idag. Hur mycket hon fyller kan ni aldrig gissa;) Hon är snyggare än de flesta vill jag lova!!

Här bjöds det på smörgåstårta, bakelser och "vanliga" tårtor, mums sicket kalajs. Det riktiga Party-Partyt sparar hon på tills värmen har nått detta land, så framåt sommaren alltså. Men då blir det klackarna i taket !

Nu väntar middag, träning och sedan packning för i morgon styr vi kosan mot fjällen.

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se