I am ready!



Mello 2011, bring it on;)


Lyssnade igenom bidragen igår morse på SVTs hemsida och jag måste säga att den första överraskningen är Jenny Silver.
Gillade henne inte alls ifjol men iår har hon en klassisk dänga med mycket Abba-feeling. Inte för att det kanske går hem men mig föll det i smaken.
Dannys låt var också bra men framförallt verkade han ha ett supersnyggt dansnummer. Sen är det väl antagligen så att han går vidare bara för att han är han;)
När jag tänker på Dilba så tänker jag ballader men hon hade också en upptempo, lät väl hyffsat.
Sen antar att alla kids kommer att älska just Le kid med sitt färgsprakande nummer Oh my god!

Ikväll är jag bänkad framför min tv och inget får störa mej då.....

I en rosa boa//PIllan


Då är vi inne på samma linje här, Silver var verkligen en överraskning...



Jag tror dock mer på Swingfly än Le kid... Vi får se vem som gissade rätt :D

Bra uppladdning! Vi ska iväg på middag så det blir säker inte någon schlager för oss idag, kanske går i repris imorgon. Nu står en liten kille och hoppar på vardagsrummet med bajs i blöjan, dags att gå :) kram

åhå, ostkrokar ! :o)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se