Nytt Hår...





Nyklippt och nyfärgad, härligt och inga trista gråa hår nu på några veckor ;)

Blev ordentligt ompysslad på salongen igår. Jag var nämligen första kunden efter salongens flytt och den riktiga invigningen sker först idag.
Tänkte slinka in på ett glas bubbel under eftermiddan;)
Det var i alla fall riktigt fräscht och snyggt. Utväxten trollades bort och topparna fick ett lyft så nu klarar jag mig en stund igen.

//PIllan


va snygg frisyr :)

å var kan man köpa dom där smarriga semlorna?

Snyggt!!! Det är härlig lyx att bli ompysslad, jag har nyss varit och handlat o vips låg det en blond färg i kundkorgen....



Ha en bra dag

KRAM

Vilken fin färg! Vad heter den?

Snyggt och fräscht!



Kraaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se