Nytt i köket och frågor som hänger i luften..



Skål från IB Laursen





Sex stycken av dessa små söta ungsfasta skålar från Miljögården fick också följa med hem.
Så trevligt att kunna servera en egen liten paj eller kanske en kladdkaka när man har gäster. Jag och Filippa invigde dom igår med en varsin Hallonpaj:)

Helgen har svischat förbi och nu väntar snart Solsidan och sängen för min del.
Såg ni Mello igår? Det gjorde jag (såklart) och frågorna hopar sig...
Vem hade stylat Linda Bengtzing?? Har hon fått en hung up på Lena Ph?? Skämtade hon när hon använde Carolas gamla fläkt??
Ja jag har inte svaren ialla fall.... Någon annan;)

Mina absoluta favoriter var Love Generation, vilka tjejer! Superbra låt helt i Pillan-smak och ett fantastiskt snyggt framfört nummer. Jag har ju turen att få se dem live i andra chansen på lördag. Synd bara att dom direkt får möta Jenny Silver som jag också gillade....

//PIllan


Pastelligt & fint du har köpt,

ja jag såg festivalen hemma hos min morbror...jag är urbota trött på hela konceptet ;-)



Hoppas ni mår bra,

kramar!

Urfina skålar! Vill också ha något liknande...

Håller med ang. Bengtzing, alla hennes schlagerlåter har varit så dåliga med jättefåniga texter. Blev förvånad att hon gick till final.



Ha det gott! Kram!

Halloj! Är så trött på festivalen........ Men gu va söta formar! perfekt till lilla potatisgratängen el paj.... MUMS!!! Tack för det tippset!

Kram

Så fina små skålar sådana vill jag också ha!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se