Oh My God i schlagersfären




Kvällens bidrag är inte någon rolig historia.... T.om håret krullar sig;)

Vet inte riktigt vad jag ska säga?! Äh se själva bara och håll tummarna att nästa vecka bjuder på några riktiga kanoner istället:)
Jag tänker i alla fall kompensera dålig musik med god mat och dryck!!

Over and out//PIllan


Vilken tur då att jag ska bort ikväll, ha ha! Kram!

Vilken härlig sommarbild och rolig bildtext :-) Själv har jag missat både kvällens och förra veckans deltävlingar, jag tror det är årets programledare som inte riktigt tilltalar mig och som bidragit till att jag inte kollat... Fast det känns ju onekligen lite fördomsfullt, får ge dem en chans nästa vecka ;-)



Hoppas att du haft en skön kväll med familjen samt god mat och dryck!



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se