Söndag 6 februari



Fillan direkt efter andra åket


En härlig februaridag har vi haft i backen idag!

Filippa var superduktig och körde upp sig till en fjärde plats i andra åket. Snöpligt nog endast 4 ynka hundradelar från pallen.... Men hon slog några 98:or och var snabbast av alla 99:orna:)

Nu är vi hemma igen för lite eftermiddags-stök och middagsmat. Sedan drar jag iväg och tränar, ska köra ett rejält styrkepass har jag tänkt!

//PIllan


Tycker hon är superdktig!!! Kusligt att det det bara rör sig om hundradelar.....

Hejar på henne!!!! Enda från lilla Limhamn i skååååneland





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se