T T = trött torsdag


Så här vill jag tillbringa hela dagen....



...ge mig nåt uppiggande, snabbt!

Klockan fem på morgonen är inte OK.... Nog för att jag är morgonpigg men fem är för tidigt.
Nu sover "lill-tuppen" en stund i alla fall så jag kan softa lite för sedan drar det igång!

Först blir det stor och liten sedan har jag ett möte på Filippas skola. Direkt efter detta ska vi försöka hinna med en vägning (över en månad sen sist).
Kvällen tillbringas som jag tidigare berättat återigen i serveringen på Filippas slalomklubb. Idag kommer även Filippa att vara där för hon har nån specialträning...

Igår kväll var jag på ett klassmöte på Filippas nya skola. Lite mer som en informationsträff där vi föräldrar fick ställa eventuella frågor osv.
Filippa börjar i sexan till hösten men här är det numera så att sexorna byter skola till högstadiet.
Inte allt för bra tycker jag men det får väl tiden utvisa. Jag minns när jag skulle börja på högstadiet i sjuan, herregud det var verkligen en skräckblandad förtjusning. Hela sommarlovet bara längtade jag och sedan när man var där vågade man knappt röra sig utanför sjuornas "område" :)

Nä lite (mycket) kaffe på det här så är jag på igen.

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se