Bland semlor och barn



Nu fick vi äntligen ses igen utan stora magar...
Nikki vill gärna pilla lite på lilla Minna:)



Sist vi sågs var vi nämligen i det här stadiet... Jag fick inom två veckor och Anna fick vänta till den sista november. Ut kom alltså två tjejer, väldigt skoj!



Nikki blev överförtjust i Annas son Malte och ville inte annat än att "pussa" honom!
Malte däremot vill mest av allt ha en storasyster så han bokstavligen attackerade en något mindre road Filippa:)
Dom är för härliga dom små liven!

Har precis kommit hem från ett träningspass, blev styrka idag! Morgonrocken är på efter en skön dusch.
Kikade in i sovrummet nyss och där hade både Nikki och A somnat;) så här råder ett stilla lugn.

Eftermiddagen var allt annat än lugn men så himla trevlig!
Anna kom äntligen på besök med sina två barn, som vi har längtat efter er.
En vild liten 5 (soon to be 6) åring är man ju inte direkt van vid här hemma;)
Allt gick i 500 knyck men Nikki var överförtjust att ha nån att titta på istället för bara mamman...
Några semlor hann vi också med att klämma. Min andra för iår men det är ju bara så mumsigt. Lovar att det blir några till innan jag lessnat för den här gången!

Nu väntar en kopp te och några välförtjänta mackor på mig;)
//PIllan









Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se