Vår Fredag





Sämre morgonprommenad kan man ju ha.... Jag, A och Nikki njöt av en fantastisk tur på förmiddagen

Nu har jag landat i soffan med en påse godis och computern i knät....
Hela gänget har varit på restaurang och smällt i oss en massa godsaker så nu tog vi en kopp java här hemma i lugnet!
Vi inväntar kvällens tv-tablå som inte är "diger" här i stugan då det visat sig att bara 4an fungerar... Jahapp Let´s Dance blev det då:)

Har även hunnit med att stilla mitt shopping-behov idag! Två påsar kom jag hem med, innehållet ska jag självklart visa en annan dag. Men både mjukt och hårt utlovas;)

Ha en riktigt mysig fredag//PIllan


Gud så vackert med all snö! Magiskt verkligen!



Tänkte först att "hjälp vad mycket snö ni har" men så läste jag vidare och insåg att ni inte var på hemmaplan ;)



Njut av helgen! Kraamar

Vart är det ni är? Nix Viggo förstår inte han är för liten men brukar pussa på bebismagen ibland. en han lär bli varse när bebis är ute :) Lät gott med kaffet. kram till dig

Härliga bilder!

Åh, vad nyfiken jag blir på vad du har shoppat, du visar väl?



Kram kram!

Oj oj vilka vyer med snö ni fortfarande här, lätt att glömma bort då vi bara har pyttelite som envist vill ligga kvar...



Kul med shopping

kramar

Så hääärliga bilder! :) Vintern när den visar sig från sina bättre sidor! :) Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se