You MAKE my day





Här är mina dagliga "måsten"
Är tyvärr inte begåvad med en så vacker nuna som Gynning så jag kan köra vacker utan spackel rakt av bara. Gillar smink jättemycket men nu för tiden är jag väldigt sparsam i mitt "kladdande"
Men smink är fantastiskt skoj och jag gillar att ta i lite extra när det är fest(vilket händer typ en gång om år..)

Ny upptäckt Olay´s total effects, riktigt bra med ett annat måste SPF 15!
Id bare minerals foundation med tillhörande Kabuki borste
Favoriten Helena Rubinsteins mascara
Clarins Beauty flash balm fantastisk "askunge-kräm" för ansikte
På läpparna nåt glans gärna då Lancomes Juicy Tube

Aj aj min hals är sträv och ond idag.... Honungsvatten i massor får det bli!
Lillans näsa fortsätter att stå på fulla "spjäll". Inget stopp där verkar det som!
Morgonen här är iskall här så vi får stanna inne och kurera oss och hoppas på en skönare eftermiddag.

Fullt ös var det i alla fall i serveringen på slalomklubben igår. Det visade sig vara skidskola så många kaffesugna frusna föräldrar att serva helt enkelt;) Men kul så tiden går fort. Imorgon är jag där igen så jag hoppas på lika full rusch då!

Ha en fin februaridag//PIllan


Aha, så Olay´s total effects är bra? Har varit nyfiken på den och det är kanon att det är spf i den!

Krya på er nu, sötisar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se