1 januari

God forsättning på det nya året.

Är kvar uppe i fjällvärlden och har precis kommit in från en välbehövlig prommenad. Vädret växlar extremt snabbt här. Vi startade i strålande sol och avslutade i full snöstorm!

Nåt annat som inte är så speciellt bra här är uppkopplingen... Har försökt ladda upp foton ett bra tag nu men jag ger upp! Ni får ta del av dessa när jag kommer till civilisationen igen:)
Nyårsaftonen blev lugn för vår del. Efter all god mat är det lätt att slöa till framför tv:n och det är precis vad som hände här. Jag gick tom och la mig för att sova vid 22.30 men mormor väckte mig så jag klev upp lagom till "andra sittningen" med ost, kex och skumpa:)

Ha det fortsatt bra//PIllan

Jaha ja nu dök det helt plötsligt upp en bild här.... Ja ja håll till godo så länge;)


Härligt att ni har det bra!

God fortsättning!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se