En "landar-söndag"



Jag, Nikki och pappa tillbringade hela lördagen i slalombacken för att heja på finaste Fillan!



Mormor måste hållas uppdaterad per telefon för hon törs inte titta live... ;)

My god vad mycket folk det var på gårdagens tävling... Jag och Nikki "knökade" in oss längst in i ett hörn av serveringen och där blev vi mer eller mindre sittande halva dagen. Som tur var hade jag perfekt sikt över backen från fönstret intill.
Luftfuktigheten där inne var att jämnföra med när man kliver ur planet i västindien. Kan bara tänka mig hur alla baciller frodades där! Hoppas vi inte drog på oss nåt skit bara....

Jag hade i alla fall laddat upp picknick-korgen med en bulgursallad med kräftstjärtar, tunnbrödsrullar med fyllning och en morotskaka. Nikki var helt nöjd med potatis och majspuré:)

Idag har vi söndag som går i "ta det lugnt och landa inför vardagen igens" tecken! Lite tvätt, storhandling och matlagning står på schemat så inget omvälvande precis...

Ha d //PIllan


Vad söt hon är Fillan!

Detsamma här, slapparsöndag!

Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se