Ett halvår går så fort!



Nikki skruttungen blir 6 månader idag, ursäkta vem stal tiden... ?! Fast vi njuter varje sekund av denna goding:)

Fredagen är åter här och vi ska nästan ha en liten mini-semester. Eller ja vi ska i alla fall sova på hotell inatt. Filippa ska tävla tidigt i morgon bitti så det är skönast att få sova nån extra timma. Därför blir det en hotellnatt för la familia och det ska bli mysigt.

Myspys med massa godis framför tv:n i sängen allihop... vet bara inte hur det ska gå för halvåringen som vill sova klockan 18.00... Ja ja det visar sig!

Hotellfrukost är ju inte heller helt fel, ser fram emot äggröra, bacon, yougurt med färsk frukt, gott bröd, pålägg, kaffe, wienerbröd... -Hallå stopp nu damen, hejda dej lite!!

Ha en härlig helg//PIllan


Ujjj 6 månader redan! Fort- ja! Mollie är halvvägs på väg till sitt halvår i nästa vecka!



vad gäller namnen såhar Olivia fått ett andranamn - Anette - efter min mamma. Däremot får Mollie inget. Vi vill inte bara ta något "bara för att". Och hade vi fått välja om så hade nog inte Olivia fått något heller : )

Så mysigt med hotell!! Grattis till lilla sexmånaderstjejen!

Ha en trevlig helg!

Kram E

Grattis till halvårstjejen!

Du, hotell frukost är det bästa som finns, ät för mig med!



Kraaam!

Ohhh!! Håller med!!!! Min stora klille blir tolv i April..... Tyckte det var i förgår han sprang omkring i snickarjeans..... Nu kommer han som en stor luns!!!! Gärna med jeans med häng!!!

Stor kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se