Felskär, orytm & kalla vindar!




Dagens Fillan värmer sig i sin nya Peak jacka mellan åken idag!


Brrr sitter inlindad i morgonrocken över mitt underställ. Stelfrusen efter en dag i slalombacken. Det snöade rejält och blåste mest hela dagen.  Nikki hade det dock bra där hon låg nerbäddad i vagnen.
Hela 138 st startande i Fillans grupp. Detta är som SM för kidsen och de bästa i Sverige kör denna tävling. Första året som Filippa åker som B-åkare vilket innebär att hon kör mot tjejer som är ett år äldre.
Idag gick det dessvärre inte så bra i storslalomen då ett felskär höll på att ställa till det i 1:a åket och i 2:a tappade hon linjen i övre delen. Well well sånt som händer och det blir en ny chans redan i morgon då hon kör slalom.
Jag kommer inte att se det på plats utan får hålla mig uppdaterad via telefon.

Nu hoppar jag in i en kokhet dusch och försöker tina....

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se