Fredagsmys





Traditionella fredags smaker!
Här som en tacogratäng, tänk lasagne...
Varva alla dina favvotacotillbehör i en ungsform och gratinera ikväll istället. Lite omväxling i alla fall:)

Oj oj oj vilken dålig natt detta har varit! Som tur var så tog A hand om Nikki mellan 05.30 och 07.00 så jag fick sova ostört en stund. Nikki som var en sovande "drömbebis" fram till 4 månader, det får man igen big time nu!!

Idag är det i alla fall fredag och jag ska möta upp Jenny och lilla Edit för en fikadejt. Känner för något riktigt smaskigt idag, kanske en Budapestbakelse... Har du någon favorit?
Kvällen ägnar jag åt Let´s dance. Ska försöka se hela programmet ikväll, hmm får se om jag lyckas;)

Kraam PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se