Geggamoja & HLR





Ny scarf från Geggamoja. Perfekt i dessa dreggeltider.... Många blöta bodys blir det utan en "uppsamlare" runt halsen:)

Igår hade vi träff med föräldragruppen igen efter juluppehållet. HLR stod på schemat. Jättebra att kunna men rys hemska tanke om man någonsin måste praktisera detta i verkligheten!
Vi tränade både på spädbarnsdockor och lite större "barn". Har bara gått HLR för vuxna förr så detta var en välbehövling uppfräschning och med en hel del nyheter.

Idag har vi även terminsstart på skolan här. Så Filippa har varit uppe tidigt med mig och Nikki, trevligt med lite sällskap vid frukostbordet.
Start även för Stor & liten med babyrytmik idag. Ska bli superskoj att träffa alla bebisar och mammor igen.

Igårkväll blev det dessutom 2 träningspass för mig. Först körde jag ett Indoor och sedan Core crkel på det:) Nu är jag på G big time!!

//PIllan


Vad bra med HLR, sånt skulle man ju behöva uppdatera för sig själv lite då och då!



Kram!

Geggamoja har ju också en hel del andra bra "tillbehör" :), bla matchande snuttefiltar. Finns på http://www.madeforkids.se/38-geggamoja.

/Henrik





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se