God morgon Måndag



Min måndagmorgon kickar jag igång med fullkornsvälling kryddad med lite kanel! Välling är perfekt frukost eller mellanmålsmat särskilt på vintern då det annars är svårt att få i sig D-vitamin.


Ahh känner mig härligt mör i kroppen idag! Underbara träningsvärk som kommer från gårdagens jätteroliga pass med superduktiga Annelie Nordin.
Passet var ett lite latininspirerat danspass med efterföljande låång stretch:)






Idag åker A iväg på kurs i fyra dagar så nu blir det hemmaträning för mig. Mamma ska ha Nikki på onsdag kväll så jag kan gå på Pump i alla fall.
Känner att jag har kommit igång så nu vill jag köra på!
Har även gjort klart mitt aerobicspass och det känns jätteskönt att vara väl förberedd. Alltid lite pirrigt efter ett långt uppehåll. Men efter 19 år som instruktör så kör man på ganska mycket rutin ;)

//PIllan


Kommer gå galant de, och jag längtar efter ditt pass! Du är jätteduktig!

=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se