Huset









Så lätt att fastna och drömma sig bort i inspirationsdjungeln "nätet". Dessa hittade jag för ett tag sedan på Hemnet och jag skulle kunna flytta in idag;)
My cup of tea helt enkelt!

Ja som jag tidigare berättat så är nu snickarna på plats i vårt hus och det rullar på. Eftersom allt ska göras från grunden (endast skalet finns) så håller dom just nu på med ny trossbotten. Inte sådär jättekul att titta på i form av bilder kanske...?!
Även rörmockaren var där idag så vi har bestämt vart diskbänk, toalettstolar, duschar osv ska vara placerade.
Såg ni på Bygglov igår? Så skulle man ha det ett helt gäng med hantverkare att slänga in en vecka sen var det klart! :)
Nåja jag är fullkommligt nöjd om jag får flytta in under sensommaren!

Ha d //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se