Ljuset



Ser fram emot många långa soliga prommenader i vår!

Igår gjorde jag en observation angående dagsljuset.... Brukar ju normalt ta en långprommenad mitt på dagen för att få så mycket av ljuset som möjligt. Men igår var vi på stor och liten så jag stack ut och gick först vid 14.30 och var ute i ca 45 minuter. Under den tiden hann det inte bli mörkt! Så himla ljuvligt och varje dag blir det lite bättre!!

Under kvällen fick vi spontanbesök av två vänner. Jätteroligt tycker jag, annars sitter man bara här framför tv och såsar...
När jag var liten var vi alltid hos vänner eller hade dom på besök. Nu för tiden ska allt planeras och förvarnas ingen spontanitet längre...
Jag hade i alla fall bakat en sockerkaka på eftermiddagen så den kom väl till pass:)
Jag fick också frågan om jag ville ställa upp som "bollplank" då vänninan planerar sin Stora fest. Ett riktigt roligt uppdrag tycker jag!!

//PIllan


Hej!



Tittade in lite här och hittade din fina blogg!

Alltid kul att hitta nya fina bloggar att läsa.



Hade gott

MVH Julia

Hihi...det är många som säger det - att vi är lika Mollie och jag : )



Vad härligt noterat om ljuset på dagarna! Jag törstar enormt mycket på vårsol nu!!



Ha det gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se