Njut av söndagen



Mums till kaffet, kladdkaka med grädde och bär:)

Lite trist väder här hos mej idag men toppen att få sova till 07.30....hör inte till vanligheterna!

A har åkt för att grejja i huset och Filippa är på tävling. Jag såsar runt och plockar lite för att sedan ta en prommenad.
Apropå huset... när jag nu bestämt hur kök ska se ut vilken spis, ugn, kyl bla bla bla så går det inte att uppbringa en svart frihängande fläkt!!
Jo om man vill ha en ultramodern typ cylinderformad för 35 000:- niema problema!
Men en snygg inte alltför modern style lite mer lantlig då kammar man noll...
Shit va less jag blir, vägghängda finns hur många fina svarta som helst.

Kontakta plåtslagare? Måla på rostfritt? Tips någon!

Nu en kopp kaffe för att släta ut mina bekymmersrynkor lite:)

Kraam PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se