Pillans pizza delivery



Oj oj oj inga nya vanor här inte...
Homemade pizza på dagens meny med parmaskinka, mozarella och färska tomater Yummie!!

Äntligen hemma igen

Har märkt på senaste tiden att jag mer och mer blir så hemmakär... Jag som älskat att "flänga runt" och vara på vift vill helst bara vara hemma! Men lite miljöombyte skadar ju absolut inte.
Vi har haft en jätteskön helg hos min mormor med god mat varvat med fika hela tiden så nu var det bara så smaskigt att bryta av med en pizza i hemmets trygga vrå;)

Filippa är här hos oss för en myskväll för i morgon bitti är det säsongens första tävlingar som hägrar. Vi åker och tittar på tisdag för att se henne köra storslalomen. Pirrigt är ordet!

Nu blir det att duka upp med te och lite ostar plus kex framför Minuten på tv:n.

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se