Soffmys



Stora & lilla skruttan myser i soffan igår kväll, så mycket kärlek!



Du är min idol lär mig allt du kan....



Wow vilken min, vill jag också testa....



... Titta på mig va!

Helt snurrig vad gäller dagarna nu, trodde helt ärligt att det var söndagmorgon men det är ju
F R E D A G!!
Idag ska jag gå på biblioteket och låna upp mig på lite läsning. Perfekt om man vill testa några nya författare och inte riktigt vill "chansa" och köpa... Ska kolla in nyhetshyllan och försöka bryta deckarmönstret!

Annars blir det till att plocka bort de sista resterna av julen som är stakarna. Usch det kommer att bli mörkt nu :(

Ha en fin dag//PIllan


härliga bilder !

Men vilka jättefina bilder på barnen! Så mysiga!

Och jaadu.. bilderna på inredningen i huset du visade... Skulle önska att nån kom hit och gjorde om lite. Eller gjorde om mycke. =)

Trevlig fredagskväll! ;)

så söta bilder! Jo filmen var faktiskt bättre än förväntat sen är den ju lite överdriven men om man bortser från det är den toppen och överraskande.Hoppas ni får en fin söndag! kram

Hi hi, vilka söta bilder! Kram från mig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se