Tröstesemla



Hej på er

Idag har jag smaskat i mig årets första semla, satt som en smäck!
Köpte två stycket och gick till min stackars vän Sandra som skulle åkt till Egypten idag.... Som ni förstår så blev det inget av med den resan.
Eftersom bikinisäsongen nu ligger långt borta även för henne så smakade vi också på chokladbollarna som hon gjort:)

Ikväll ska jag göra nåt efterlängtat.... Frissabesök Yiipeee!!

Ha de//PIllan



Flera underbara tulpanbuketter pryder borden här hemma sedan Filippas födelsedag!


ojojojojoj vad sugen jag blev nu !

samma här idag blev det semla, godis och lite chips........inte så bra får bättra mig imorgon, känns som jag ätit min ranson för denna vecka. Kul att du varit hos frisören så skön känsla att känna sig fin i håret. ang skorna jo jag e nöjd :) Hoppas ni får en fortsatt bra kväll! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se