Vår Lördag



Vi myser på hotellet hela fredagkväll!



Över mållinjen i fartställning, jaga jaga hundradelar...!

Söndag morgon och nästan sovmorgon då Nikki vaknade 06.45:) Hon har såklart vaknat under natten men skönt att sova lite längre än 05.45 som oftast är vanligt!

Härlig dag i backen igår. Skönt att vara ute nästan en hel dag. Solen visade sig till en början och termometern visade noll, som vår nästan. Resultaten blev också bra, Filippa slutade på femte plats och var själv nöjd:)
Vi lämnade Fillan kvar en natt till då hon ska tävla idag med. Hennes pappa kom och "löste av oss".

Jag bad A om en god middag för jag var trött och orkade varken handla eller laga mat. Istället nattade jag Nikki och somnade själv med...
Men bästa A väckte mig och jag kunde bara sätta mig vid dukat bord!
En massa plock-mat med ett litet glas rött väntade på mig, ljuvligt!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se