Vilken dröm...



Varsågod Pillan, luta dig tillbaka och njut av mina kakor!


Åh vilken härlig dröm jag hade inatt! Drömde att Leila var hemma hos mig och bakade... ;)

Sedan vaknade jag av en smäll som fick mitt hjärta att hoppa upp i halsgropen! Det lät antingen som om en lastbil kört in i huset eller att typ ett 3 meter högt vitrinskåp skulle ha kraschat. Fönsterrutorna bara skallrade! Men efter det blev det alldeles tyst ....
Inget ljud från grannen eller tecken på att något skulle ha hänt? Fattar ingenting, måste höra med dom om de inte hörde!

Den här veckan är även A ledig så det blir extra mysigt. Ska sno ihop en tvåmanslunch här snart. Omelett med överbliven köttfärssås.

//PIllan


Vet du vad jag tror att det va!!! Snön från taket kanske, upplevde samma sak jag!:)

Vicken fin blogg du har :)

hihi, vilken drömm !





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se