Back in Black





Lördagssyssla....

Morning bloggis

Det bidde inget gå alls:( 
Hade ställt in mig på att göra det men så är min vänstra fot helt svullen fram i trampdynan idag. Känns som att gå på en ballong, typ!
Så nu blev det bara blaj av den här dagen, hatar när man tänkt göra nåt och så blir det inte så....

Har i alla fall börjat lite målarfix med några gamla pinnstolar, 6 st som ska bli svarta. Är otroligt rastlös när det gäller målning, vill att det ska bli klart på studs! Men det krävs två strykningar, at least..

Ikväll ska jag i alla fall på middag hos en vännina så det ska bli riktigt skoj:)

//PIllan


Det ser verkligen ut att bli riktigt snyggt! Ditt nagelack är ju perfekt för en utekväll. Hoppas du får det supertrevligt! kram

Stolarna kommer bli supersnygga med den där blanka färgen!

Vad har du för bord till?



Hoppas foten blir bra snart!!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se